Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Dodane Poniedziałek, 27 Czerwca 2016, 11:14:26, ID ogłoszenia: 3202Opis ogłoszenia Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Promedica24 rozpoczęła swoją działalność w Warszawie w roku 2004 i jest obecnie liderem usług opiekuńczych dla osób starszych na rynku europejskim. Promedica24 zapewnia opiekę ludziom starszym i ich rodzinom w krajach Europy Zachodniej oraz w Polsce.
Obecnie poszukujemy:
Specjalista ds. Obsługi Klienta (z językiem niemieckim)
Miejsce pracy: Kielce
Zakres obowiązków:
• kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy
• organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą
• budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
• bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi
Wymagania:
• bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie – wymagane
• praktyczna znajomość pakietu MS Office
• odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
• komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy
• mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• atrakcyjny system wynagrodzeń
• możliwość rozwoju oraz pakiet szkoleń
• wykorzystanie języka niemieckiego w codziennej pracy
• pracę w dynamicznym zespole, zapewniającym wsparcie i dobrą atmosferę
• ubezpieczenie grupowe oraz Kartę MultiSport
Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie przez link:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=7c9f5b7f6c9f444fb0f1b200f613870f
Opis ogłoszenia - Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Promedica24 rozpoczęła swoją działalność w Warszawie w roku 2004 i jest obecnie liderem usług opiekuńczych dla osób starszych na rynku europejskim. Promedica24 zapewnia opiekę ludziom starszym i ich rodzinom w krajach Europy Zachodniej oraz w Polsce.
Obecnie poszukujemy:
Specjalista ds. Obsługi Klienta (z językiem niemieckim)
Miejsce pracy: Kielce
Zakres obowiązków:
• kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy
• organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą
• budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
• bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi
Wymagania:
• bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie – wymagane
• praktyczna znajomość pakietu MS Office
• odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
• komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy
• mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• atrakcyjny system wynagrodzeń
• możliwość rozwoju oraz pakiet szkoleń
• wykorzystanie języka niemieckiego w codziennej pracy
• pracę w dynamicznym zespole, zapewniającym wsparcie i dobrą atmosferę
• ubezpieczenie grupowe oraz Kartę MultiSport
Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie przez link:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=7c9f5b7f6c9f444fb0f1b200f613870f