Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Dodane Poniedziałek, 27 Czerwca 2016, 11:14:26, ID ogłoszenia: 3202
Do negocjacji
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Wyświetleń: 728

Opis ogłoszenia Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Promedica24 rozpoczęła swoją działalność w Warszawie w roku 2004 i jest obecnie liderem usług opiekuńczych dla osób starszych na rynku europejskim. Promedica24 zapewnia opiekę ludziom starszym i ich rodzinom w krajach Europy Zachodniej oraz w Polsce.

Obecnie poszukujemy:

Specjalista ds. Obsługi Klienta (z językiem niemieckim)
Miejsce pracy: Kielce

Zakres obowiązków:

• kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy
• organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą
• budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
• bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi

Wymagania:

• bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie – wymagane
• praktyczna znajomość pakietu MS Office
• odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
• komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy
• mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta

Oferujemy:

• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• atrakcyjny system wynagrodzeń
• możliwość rozwoju oraz pakiet szkoleń
• wykorzystanie języka niemieckiego w codziennej pracy
• pracę w dynamicznym zespole, zapewniającym wsparcie i dobrą atmosferę
• ubezpieczenie grupowe oraz Kartę MultiSport

Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie przez link:

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=7c9f5b7f6c9f444fb0f1b200f613870f

Opis ogłoszenia - Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Promedica24 rozpoczęła swoją działalność w Warszawie w roku 2004 i jest obecnie liderem usług opiekuńczych dla osób starszych na rynku europejskim. Promedica24 zapewnia opiekę ludziom starszym i ich rodzinom w krajach Europy Zachodniej oraz w Polsce.

Obecnie poszukujemy:

Specjalista ds. Obsługi Klienta (z językiem niemieckim)
Miejsce pracy: Kielce

Zakres obowiązków:

• kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy
• organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą
• budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
• bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi

Wymagania:

• bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie – wymagane
• praktyczna znajomość pakietu MS Office
• odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
• komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy
• mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta

Oferujemy:

• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• atrakcyjny system wynagrodzeń
• możliwość rozwoju oraz pakiet szkoleń
• wykorzystanie języka niemieckiego w codziennej pracy
• pracę w dynamicznym zespole, zapewniającym wsparcie i dobrą atmosferę
• ubezpieczenie grupowe oraz Kartę MultiSport

Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie przez link:

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=7c9f5b7f6c9f444fb0f1b200f613870f