SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Dodane Czwartek, 16 Kwietnia 2015, 17:12:11, ID ogłoszenia: 1072Opis ogłoszenia SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wydawnictwo Sfinks powstało w 2000 roku. Pod naszym szyldem wydawane są głównie książki dokumentalne i popularnonaukowe, związane z aktualnymi wydarzeniami w Polsce i na świecie.
Aktualnie obsługujemy ponad 100 tys. Klientów w kraju i za granicą. Działając pod hasłem „książki z najwyższej półki", dbamy również o wizualną stronę naszych publikacji. Zawsze są to książki jakości premium, drukowane na najlepszym papierze i jednocześnie cieszące się popularnością wśród naszych Klientów.
Obecnie nasze wydawnictwo, firma dystrybucyjna i klub książki wysyłkowej zatrudniają łącznie ponad 80 osób i współpracują z największymi odbiorcami hurtowymi, księgarniami, klientami detalicznymi oraz bibliotekami, szkołami i przedszkolami. Przeszło 15 lat doświadczeń i ciągły rozwój umożliwia nam tworzenie nowych książek dla naszych wiernych Czytelników.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Opis stanowiska:
Zatrudnione osoby będą odpowiedzialne za:
-realizację planów sprzedażowych
-profesjonalną obsługę klientów wg. standardów firmy
-prezentację nowości wydawniczych, analizę potrzeb klientów
Wymagania:
-wykształcenie średnie
-komunikatywność i zaangażowanie
-umiejętność poprawnego wysławiania się i dobra dykcja
Oferujemy:
-1500 zł netto podstawy + 150 zł dodatku za soboty+ min. 350 zł prowizji
-ciekawą pracę w miłej atmosferze
-pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
-możliwość rozwoju
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie listu motywacyjnego i CV za pomocą Aplikuj.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Opis ogłoszenia - SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wydawnictwo Sfinks powstało w 2000 roku. Pod naszym szyldem wydawane są głównie książki dokumentalne i popularnonaukowe, związane z aktualnymi wydarzeniami w Polsce i na świecie.
Aktualnie obsługujemy ponad 100 tys. Klientów w kraju i za granicą. Działając pod hasłem „książki z najwyższej półki", dbamy również o wizualną stronę naszych publikacji. Zawsze są to książki jakości premium, drukowane na najlepszym papierze i jednocześnie cieszące się popularnością wśród naszych Klientów.
Obecnie nasze wydawnictwo, firma dystrybucyjna i klub książki wysyłkowej zatrudniają łącznie ponad 80 osób i współpracują z największymi odbiorcami hurtowymi, księgarniami, klientami detalicznymi oraz bibliotekami, szkołami i przedszkolami. Przeszło 15 lat doświadczeń i ciągły rozwój umożliwia nam tworzenie nowych książek dla naszych wiernych Czytelników.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Opis stanowiska:
Zatrudnione osoby będą odpowiedzialne za:
-realizację planów sprzedażowych
-profesjonalną obsługę klientów wg. standardów firmy
-prezentację nowości wydawniczych, analizę potrzeb klientów
Wymagania:
-wykształcenie średnie
-komunikatywność i zaangażowanie
-umiejętność poprawnego wysławiania się i dobra dykcja
Oferujemy:
-1500 zł netto podstawy + 150 zł dodatku za soboty+ min. 350 zł prowizji
-ciekawą pracę w miłej atmosferze
-pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
-możliwość rozwoju
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie listu motywacyjnego i CV za pomocą Aplikuj.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"