Doradca Klienta w dziale Contact Center

Dodane Wtorek, 06 Września 2016, 16:39:26, ID ogłoszenia: 3797
Do negocjacji
Doradca Klienta w dziale Contact Center
Wyświetleń: 905

Opis ogłoszenia Doradca Klienta w dziale Contact Center

x-kom sp. z o.o.

Empatia i technologia to nasze korzenie. Na przestrzeni lat pozwalały nam lepiej rozumieć potrzeby Klientów i skutecznie na nie odpowiadać.
Dzisiaj te wartości krzyżują się wśród ponad 700 pracowników naszej firmy. Jesteśmy ekspertami na wielu płaszczyznach. Na wielu stawiamy pierwsze kroki. Myśląc o rozwoju myślimy o naszych Klientach. O ich potrzebach, pragnieniach i obawach związanych z zakupami. Aby w pełni ich zrozumieć musimy rozwijać zarówno naszą empatię jak i technologie. Dzięki temu jesteśmy specjalistami na rynku e-commerce.
Największa siłą x-kom są nasi ludzie. Profesjonalni, zaangażowani, otwarci na potrzeby Klientów. Jesteśmy skupieni w 14 działach tworząc jeden z największych sklepów komputerowych w Polsce. Każde nowe ogłoszenie o pracę traktujemy jako inwestycję. Jako wkładu oczekujemy Twojego zaangażowania i motywacji.

Aktualnie, w związku z bardzo szybkim rozwojem naszej firmy, poszukujemy osób na stanowisko:

Doradca Klienta w dziale Contact Center
Miejsce pracy: Częstochowa
Region: śląskie

Opis stanowiska:
Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:
• Prowadzenie rozmów z Klientami (wyłącznie połączenia przychodzące) z zachowaniem najwyższej jakości świadczonych usług
• Bieżąca obsługa e-mailowa Klientów zgodnie z wyznaczonymi standardami
• Udzielanie informacji technicznych związanych z oferowanymi produktami
• Udzielanie pełnej informacji o sposobie reklamacji oraz ewentualnych naprawach
• Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami spółki

Wymagania:
• Doświadczenie w obsłudze Klienta
• Mile widziana wiedza techniczna z zakresu nowych technologii i sprzętu elektronicznego
• Postawa pro-kliencka oraz nastawienie na pomoc w rozwiązywaniu problemów
• Obsługa komputera i korzystanie z internetu na poziomie codziennego użytkowania
• Zdolność szybkiego przyswajania wiedzy z zakresu sprzętu elektronicznego
• Umiejętność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji
• Dyspozycyjność, odporność na stres oraz samodzielność

Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach
• Możliwość podjęcia pracy w różnych zespołach (od informacyjnego po serwisowy) w zależności od poziomu wiedzy technicznej
• Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
• Szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres praca3@x-kom.pl „Aplikuj” w tytule wpisując
„Doradca Klienta w dziale Contact Center "

Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Opis ogłoszenia - Doradca Klienta w dziale Contact Center

x-kom sp. z o.o.

Empatia i technologia to nasze korzenie. Na przestrzeni lat pozwalały nam lepiej rozumieć potrzeby Klientów i skutecznie na nie odpowiadać.
Dzisiaj te wartości krzyżują się wśród ponad 700 pracowników naszej firmy. Jesteśmy ekspertami na wielu płaszczyznach. Na wielu stawiamy pierwsze kroki. Myśląc o rozwoju myślimy o naszych Klientach. O ich potrzebach, pragnieniach i obawach związanych z zakupami. Aby w pełni ich zrozumieć musimy rozwijać zarówno naszą empatię jak i technologie. Dzięki temu jesteśmy specjalistami na rynku e-commerce.
Największa siłą x-kom są nasi ludzie. Profesjonalni, zaangażowani, otwarci na potrzeby Klientów. Jesteśmy skupieni w 14 działach tworząc jeden z największych sklepów komputerowych w Polsce. Każde nowe ogłoszenie o pracę traktujemy jako inwestycję. Jako wkładu oczekujemy Twojego zaangażowania i motywacji.

Aktualnie, w związku z bardzo szybkim rozwojem naszej firmy, poszukujemy osób na stanowisko:

Doradca Klienta w dziale Contact Center
Miejsce pracy: Częstochowa
Region: śląskie

Opis stanowiska:
Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:
• Prowadzenie rozmów z Klientami (wyłącznie połączenia przychodzące) z zachowaniem najwyższej jakości świadczonych usług
• Bieżąca obsługa e-mailowa Klientów zgodnie z wyznaczonymi standardami
• Udzielanie informacji technicznych związanych z oferowanymi produktami
• Udzielanie pełnej informacji o sposobie reklamacji oraz ewentualnych naprawach
• Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami spółki

Wymagania:
• Doświadczenie w obsłudze Klienta
• Mile widziana wiedza techniczna z zakresu nowych technologii i sprzętu elektronicznego
• Postawa pro-kliencka oraz nastawienie na pomoc w rozwiązywaniu problemów
• Obsługa komputera i korzystanie z internetu na poziomie codziennego użytkowania
• Zdolność szybkiego przyswajania wiedzy z zakresu sprzętu elektronicznego
• Umiejętność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji
• Dyspozycyjność, odporność na stres oraz samodzielność

Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach
• Możliwość podjęcia pracy w różnych zespołach (od informacyjnego po serwisowy) w zależności od poziomu wiedzy technicznej
• Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
• Szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres praca3@x-kom.pl „Aplikuj” w tytule wpisując
„Doradca Klienta w dziale Contact Center "

Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."